Sunday, October 16, 2011

Aamulenkki

Karkasin heti aamusta Molin kanssa lenkille ja jätin Ágústin hoitamaan aamutoimet tyttöjen kanssa. Oli mielettömän kaunis syysaamu. Just sellainen kirpeä ja aurinkoinen ilma, mistä mä tykkään. Eikä edes tuullut! Sain varoa askeleitani, maa oli yön jäljiltä vielä huurteinen ja jäinen. Meinasinkin lentää persuksilleni heti kotiovelta startattuani.

Meillä on tässä lähistöllä tosi kivat lenkkeilyreitit meren rannalla, yritin ottaa muutaman kuvan, muttei musta vielä kovin kummoista valokuvaajaa ole kuoriutunut :P







2 comments:

  1. Olin tuona samaisena aamuna Reykjavikissa Iceland Airwavesin jälkeen, ja totta puhut, oli ihan mielettömän kaunis aamu!:)
    Mukava lukea kirjoituksiasi täältä. Olen itse ollut nyt kaks kuukautta Háskolinn á Bifröstissä vaihtarina ja tehnyt aivan samoja havaintoja Islannista kuin sinäkin. Tässä maassa voisin minäkin kuvitella asuvani vähän pidempään.

    ReplyDelete
  2. Ihanaa, mun blogi on löydetty! :D Kiva, että oot tykännyt. Mun täytyis enemmänkin kirjoitella tästä maasta ja eroista Suomeen. Kerkeäähän sitä :) Mä meen kans lukemaan sun blogia ja laitan kommenttia mtä pidin.

    ReplyDelete