Friday, April 20, 2012

Virkattu mekko

Mun blogistahan on hyvää vauhtia tulossa käsityöblogi :D No ei sentään, vähän tuotteliaampi pitäisi olla jos meinaisi pelkästään käsitöistä raportoimiseen keskittyä.

Virkkasin Sagalle mekon, se saa olla tytön synttärimekko sitten kun meillä on kemut ensi viikonloppuna. Mä tykkään kauheasti tollaisesta seilorihenkisyydestä, sinistä ja valkoista ja raitaa. Mekkoon tulee vielä nauha vyötärolle, mietin että laittaisin raikkaan punaisen silkkinauhan. Ja taakse tulee kaksi nappia, ne voisivat olla myös punaiset. Vai olisiko tuo kuitenkin hienompi hillittynä sinivalkoisena, etten sekottaisi punaista mukaan. Mitä mieltä olette?





8 comments:

  1. Ihana mekko. Sinivalkoinen on mun mielipide ;) Gleðilegt sumar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, og sömuleiðis :) Vonandi sjáumst eitthvað í sumar!

      Delete
  2. Tosi nätti, jotkut ne vaan osaa! Mä pitäisin ite sen ehkä tollaisena, mutta ei se punaisen lisääminenkään kuulosta yhtään huonolta idealta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Virkkaaminen on itseasiassa tosi helppoa, mun mielestä paljon helpompaa kuin neulominen.

      Delete
  3. vaude sähän olet kätevä käsistäsi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti :) muhun on iskenyt joku virkkauskärpänen!

      Delete
  4. Kääk nyt pitää opetella virkkaamaan :D Tosi upea luomus! Mä laittaisin varmaan punasen nauhan ja siniset napit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin oon sen punaisen nauhan kannalla. Joo ja hyvä idea laittaa siniset napit. Nauhaahan voi vaihdellakin jos haluaa, eivät sitten napit riitele :)

      Delete