Saturday, August 11, 2012

Alelöytö ja vihaisia lintuja

Löysin alesta ihanat Vagabondin kengät. Just sen tyyppiset mitä oon kaipaillut, eli siistit arkikäyttöön sopivat kengät, joissa on kuitenkin vähän korkoa ryhtiä antamaan. Mutta silti mukavat kävellä. Ja ei mustat :) Eihän nuo mitkään halvat edelleenkään olleet, täällä ovat meinaan kengät todella hinnoissaan, ei tartte olla edes mikään hieno merkki. Ja Vagabondit just ovat itseasiassa todella hinnakkaita. Mutta oon kyllä tyytyväinen kun kerrankin löytyi sitä mitä etsi, kengät tuntuivat heti omilta, sellaisilta mun näköisiltä.



Shoppailukierroksen lopussa mentiin "paikalliseen cittariin", eli Hagkaupiin, mun piti saada lauantai-illaksi vähän karkkia itelleni. Sieltä bongasin Angry Birds karkkeja, ja tottahan minä yhden pussin itelleni ostin. Jotenkin hauskaa, kun on suomalaisia karkkeja hyllyssä, tulee kotoinen olo. Sitäpaitsi noi vihaiset linnut ovat yhtäkkiä vallanneet tän maan, hirveä hypetys päällä. En oo ennen tajunnutkaan miten iso juttu ne ovat. Siellä Hagkaupissa oli vaikka mitän Angry Birds-sälää karkkien lisäksi. Täytyy kyllä myöntää, että itse en ole koskaan yhtäkään Angry Birds-peliä pelannut, täytyisi varmaan kokeilla, ihan vaan isänmaallisuuden nimissä. Mun isäkin joskus yritti mulle näyttää sitä peliä ja kysyi oonko pelannut, hävetti oikein kun olin ihan telakalla koko hommasta. Aika paha jos omat viiskymppiset vanhemmat ovat paremmin ajan hermolla kuin itse... :D


No comments:

Post a Comment