Thursday, August 9, 2012

Maalaushommia osa 1

Mulla on ollut jo pitkään useampikin maalausprojekti mielessä, toteutusta vailla. Meillä on aika paljon kaikkea puunväristä, vähän sekalainen setti sitä sun tätä. Ollaan paljon saatu huonekaluja, ei juurikaan itse ostettu mitään. Ei olla viitsitty kauheasti sijoittaa rahaa kalliisiin mööpeleihin, koska yhdessä vaiheessa oli vielä vähän epävarmaa missä maassa meinataan asua. Mutta eiköhän me täällä Islannissa enemmän tai vähemmän pysyvästi olla, joten tarkoituksena olisi myös ruveta kotia vähän laittamaan enemmän. Kunhan ekaks muutetaan isompaan, joskus....

Mut pientä tuunausta voi kuitenkin jo nyt tehdä, mua kun ei oikein viehätä tää meidän puutavaranäyttely. Tykkään kyllä esimerkiksi tummasta puusta yhdistettynä valkoiseen, mutta kaikesta männystä ja vaaleammasta puusta haluaisin eroon. Ágúst teki viime joulun alla töissä pöydän ja se on ollut meillä siitä asti käsittelemättömänä. Mun on pitänyt se maalata jo kauan kauan sitten. Nyt vihdoin sain sen tehtyä iltapuhteena tyttöjen ollessa nukkumassa. Kolme kerrosta valkoista maalia se otti. Mun ensimmäinen maalaushomma suoritettu kunnialla, jee :D Ei se ihan täydellinen ole, mutta oon silti tyytyväinen. Mä vähän oikaisin ja ajattelin, ettei se mitään pohjamaalia kaipaa, tulos olisi varmaankin ollut parempi jos en olisi ollut laiska. Mutta nytpähän tiedän :)

Ennen....

... ja jälkeen


2 comments:

  1. Jes hyvä sie!!! Hieno tuli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt tarttee vaan saada muutkin projektit alkuun ja valmiiksi, niin kummasti ilme taalla meilla piristyy :) Koskas verhoillaan? :D

      Delete