Thursday, May 3, 2012

Kuulumisia

Mä oon ollut viime päivät tosi energinen ja jotenkin innostunut. Tavallaan vähän levoton olo, mutta sillain hyvällä tavalla. Mä oon pitkään halunnut sisustaa meidän asuntoa vähän enemmän mun tyyliseksi, ilman isoja sijoituksia, koska sellaisiin ei tällä hetkellä vain ole mahdollisuutta. Sainkin nyt vihdoin hankittua maalit, että voin maalata meidän vanhan tavallisen mäntylipaston valkoiseksi. Lisäksi mulla on mahtava suunnitelma miten teen Molin häkistä salonkikelpoisemman. Se on niin hallitseva elementti meillä, aina esillä, joten haluaisin siitä kiinnostavamman ja kivemman näköisen. Saatte toivottavasti nähdä tuloksen muutaman päivän sisällä. Jos lopputulos on siis onnistunut :D

Mulla on myös kaksi vanhaa nojatuolia ja pieni sohva, samaa settiä siis. Ne on verhoiltu rumalla metsänvihreällä kankaalla ja mulla on ollut pitkään haaveena verhoiluttaa ne uusiksi, koska tykkään niiden mallista ja koosta tosi paljon. Noh, verhoiluttaminen maksaa maltaita, niin se on vähän jäänyt. Tänään kävin tuunaustaitoisen kaverini kanssa Ikeassa ja löydettiin hienoa kangasta, joka sopisi mun tyyliin kuin nakutettu. Hän lupasi auttaa minua, jos vaikka saisi verhoiltua setin itse. Pääsisin sitten vihdoin eroon tuosta kamalasta vanhasta mustasta nahkasohvasta!

Kaikkien näiden tuunausideoiden lisäksi mulla on ainakin sata ja yksi virkkuuideaa, haha. Onkohan lähestyvä kesä saanut mun inspiroitumaan. Touhukas olo! Siksi on jäänyt tää bloggailukin aika vähälle, kun ei jotenkin meinaa malttaa istua rauhassa ja funtsimaan...

Asiasta kukkaruukkuun vielä, kävin kaupoilla tänään yksin tyttöjen kanssa. Siis aivan mielettömän ihanaa, että ovat molemmat jo sen ikäisiä, että voi yksinkin ilman toisen aikuisen apua piipahtaa jossain ihmisten ilmoilla. Kävin tyttöjen kanssa jopa kaffella :D Tosi aikuinen olo jotenkin, miten tässä näin on päässyt käymään?

Ai niin, mun kamera tais nyt sanoa itsensä irti ja mennä kameroiden taivaaseen. Onneksi sain kaverilta lainaan kameran kunnes saan ostettua uuden, edes jonkun. En nyt kuitenkaan haluaisi rynnätä kauppaan ja ostaa mitä tahansa halvinta romua, joten tosi kiva kun voin käyttää lainakameraa jonkun aikaa. Että saisi sitten ostettua asiallisen pelin. Nuo alla olevat kauppareissukuvat ovat kuitenkin kännykällä otettuja.




Raskas kauppareissu. Kannoin tytön autosta sisälle eikä herännyt.


Piti laittaa vielä kuva Sagan päivän asusta, synttärilahjavaatteita, paitsi sukkikset on vanhat. Aika pimu :)

Ja tässä hetkeä myöhemmin otettu kuva... Jotain mystistä tapahtui mun kameralle...

No comments:

Post a Comment