Monday, May 21, 2012

Viikon biisi

Euroviisut on taas käsillä, joten pakkohan mun on teemaan liittyen laittaa teille Islannin euroviisukappale. Mun mielestä hyvä just sellainen "euroviisumainen". Eli ei siis ehkä elämää suurempi musiikkiteos, mutta sellainen nopeasti avautuva ja tarttuva, sopivan mahtipontinen myös. Uskon, että Islanti saattaa jopa pärjätä. Täällä osataan mun mielestä tehdä kaiken kaikkiaan parempaaa euroviisumusaa kuin Suomessa. Ja ehkä jopa musiikkia ylipäänsä. Mutta nämähän ovat vain makuasioita. Ai niin, mä kyllä tykkään Suomen edustuskappaleesta hirmu paljon, mutten oikein usko että se tulee menestymään.

Ekaksi biisin englanninkielinen versio, joka siis tullaan kuulemaan Bakussa.


Ja toisena mun mielestä parempi, eli islanninkielinen versio.


No comments:

Post a Comment