Wednesday, May 30, 2012

Ihana iltalenkki

Nyt mä tunnen kyllä itseni niin turistiksi, omilla kotikonnuillani. Mä oon asunut Islannissa pian viisi vuotta ja samassa paikassa nyt jo kolme vuotta. Ja silti olin ihan kuin jollain elämysmatkalla nyt illalla. Lähdin siis kaverini ja Molin kanssa lenkille Elliðaárdaluriin, joka on ihana ulkoilualue kävelymatkan päässä meiltä. Ja siis oikeesti, en ole koskaan ennen käynyt siellä! Vaikka mulla on koirakin, jota tulee lenkitettyä joka päivä. Ihan kunnon lenkki siitä sitten tulikin, noin pari tuntia. Me jopa juostiinkin vähän. Olin aika yllättynyt miten kevyesti askel kulki siellä metsäpolulla, en meinaan ole aikoihin juossut saati muutenkaan urheillut. Mulla on nyt ihan mielettömän hyvä ja energinen fiilis. Miten sitä pystyy edes menemään nukkumaan kun on näin hyvällä tuulella. Luonnosta, ulkoilusta ja urheilusta saa kyllä kummasti itselleen mahtavan ja uudestisyntyneen olon. Suosittelen!

Nää kuvat on nyt vähän tällaisia minäminäminä, koska halusin musta ja Molista yhdessä kuvia. Oon yleensä sen kanssa yksin ulkoilemassa ja silloin en tietty oikein saa otettua meistä yhteiskuvaa :)

Tää on niin tyypillistä Islannissa, ettei ulkoiluealueelle muka sais mennä koiran kanssa. Eikä noita kieltoja kukaan oikein noudata. Sekin on tyypillistä täällä, että sääntöjä katsellaan läpi sormien. No, toivottavasti kukaan ei närkästynyt kun en totellut kieltoa ja menin koirani kanssa metsään.






No comments:

Post a Comment