Tuesday, September 25, 2012

Keltaista jalkoihin

Mulla riittää vieläkin juttua viime lauantaista. Ajattelin nimittäin esitellä mun kirpparilöydön! Mihinkäs sitä kissa karvoistaan pääsisi, paatunut shopholisti. Ei edes yhtä polttareihin liittyvää kirpputorikeikkaa pysty tekemään ilman omia hankintoja, haha. Ei kai, en mä mitään etsinyt enkä todellakaan edes ajatellut shoppailla, pisti vaan nämä ihanat currykeltaiset iskemättömät korkkarit silmään. Ja vielä minun kokoiseni! Mitenkäs ne nyt olis voinut jättää ostamatta, hyvää kotia vaille? Olen todella ihastunut uusiin kenkiini, enkä malta odottaa että pääsen niitä käyttämään. Voi vaan tuottaa hieman ongelmia tuo väri, vaikka juuri se tekeekin kengistä niin ihanat. Keltainen väri ei kuulu minun mukavuusalueeseen pukeutumisessa vaikka siitä pidänkin. En ole aivan varma osaanko yhdistää nuo kengät asuun. No, aina varman valinnan mustan luulisi ainakin toimivan kaverina :)






1 comment:

  1. Ihan on kun 70-luvun poposet :) vaan että mä dggasin punasta jo silloin :O

    ReplyDelete