Sunday, September 16, 2012

Talvivarustelua

Tuli tilattua Vienalle melkoisen kallis talvihaalari... Aika paljonkin kalliimpi mitä olin kaavaillut. Mutta puolustan tätä ostopäätöstä sillä, että se jää sitten Sagalle. Ja koska tämä Mini Rodinin haalari on musta aivan megamakea, en varmasti kyllästy siihen ja miellelläni puen vielä Sagallekin kun se aika koittaa. Kävin ennen tilauspäätöstä kaupoilla katselemassa, ja esimerkiksi Ticket to Heavenin talvihaalarit oli ihan samoissa hinnoissa täällä kuin tuo tilaamani Mini Rodini, eli todella kalliita. Myös Polarn O. Pyretin haalareita katselin, mutta ne olivat kertakaikkisen ankean värisiä. Mitkään haalarit mitä hypistelin eivät saaneet mua mitenkään kiljumaan riemusta. En aio pistää melkein paria sataa euroa vaatteeseen, joka ei tunnu heti siltä että tän mä haluan lapselleni. Katselin toki myös edullisempia merkkejä, mutta mun mielestä niissä vaan oli niin suuri ero laadukkaampiin ja hintavampiin verrattuina. Monet edukkaat haalarit olivat kovin kankean ja painavan oloisia. Hirveä selitys ja puolustelu meneillään. Itsellenikin joudun vielä vakuuttelemaan, että tämä oli järkihankinta. Ensi viikolla pitäisi paketin saapua, katsotaan sitten vielä menikö koko nappiin, uskoisin näin :)


Kuvat minirodini.com


2 comments:

  1. Oii onpa nätti haalari, tykkään hirmuna noista karvahupuista =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä kans! Ja nyt kun mulla on kaksi tytärtä, sitä pinkkiä on ollut niin paljon vaatteissa ja on toki edelleenkin jonkin verran, ettei yhtään tehnyt mieli hankkia haalaria pinkkinä, tai jonain muuna "tyttövärinä" :)

      Delete