Sunday, October 7, 2012

Levoton sunnuntai

Tänään onkin ollut oikein aktiivinen sunnuntaipäivä. Aamulla pyörähdettiin Pohjolan talolle tarinatunnille koko perheen voimin. Sieltä minä hyökkäsin maukkaalle brunssille VOXiin kera kahden ihanan suomalaisen naisen. Voin muuten suositella Voxin brunssia kaikille, jotka hyvälle sellaiselle halajaa. Brunssin jälkeen pian kotiuduttuani saatiin Ágústin serkku kyläilemään. Sen jälkeen päätin, että nyt vähän järjestellään tätä kämppää. Haha, Ágúst ei ollut kovin tyytyväinen mun touhuamisesta, koska sehän tarkoitti, että hänkin joutui hommiin. Laiskanlinnassa makoilu kun olisi kiinnostanut herraa huomattavasti enemmän.

Mmm, namnam! Kuva ei ole minun ottama mutta on oikeasti Voxin brunssilta :) Kuva: www.astridur.com
Mä en oo tätä meidän asuntoa kauheasti blogissa esitellyt, koska en vaan ole kokenut tässä olevan mitään esittelemisen arvoista. Kaikki on jotenkin niin kovin kesken, eikä moni juttu miellytä mun omaa silmää, joten mitäpä sitä sellaista esittelemään mistä ei itse pidä. Mutta hiljaa hyvä tulee. On täällä tapahtunut jo paljon positiivisia muutoksia, oon maalannut kolme pöytää valkoisiksi ja jo yksin ne vaikuttavat yleisilmeeseen ihmeen paljon. Nyt jaettiin myös tätä isoa tilaa Ikean Expedit-hyllyllä niin, että ruokailutila ja niin sanottu olohuone ovat selkeammin erilliset tilat. Tykkään :)

Ostin joku aika sitten Bauhausista kontaktimuovin tapaista kalvoa, Dc-Fix taisi olla nimi, jolla voisin päällystää meidän ahniinihanat siniset keittiönkaapit. Valkoisiksi tietysti. En ole vielä ryhtynyt hommaan, koska noita kaappeja ja laatikoita on niin tuhottoman paljon. Tuntuu näin etukäteen ajateltuna ihan hirveältä urakalta. Mutta ei kai sitä auta muuta kuin ryhtyä toimeen, ei ne kaapit itse itseään päällystä, valitettavasti. Jos saisi vaikka yhden oven tai laatikon illassa päällystettyä, ei hommaan menisi kuukauttakaan. Saataisiinkohan me jouluksi valkoinen keittiö? Saa nähdä :)


No comments:

Post a Comment