Monday, October 1, 2012

Töitä ja pohdintaa

Uusi kuukausi on hyvä startata töissä. Ja taas kerran oli mukavaa vaihtaa maisemaa ja poiketa normaalista arkirutiinista. Mulla rupeaa olemaan jo hinku töihin ja niin sanottuun normaaliin elämään. Olen erittäin onnellinen kun olen voinut olla kotona näinkin pitkään, lapset kun ovat pieniä vain kerran. Kova kaipuu työelämään ja toivottavasti myös jossain vaiheessa opiskelemaan on kuitenkin kasvanut viime aikoina, johan tässä on kotona oltu jo reilu puolitoista vuotta. Mielestäni Sagakin olisi jo valmis päiväkotiin, kun se hoitopaikka vain irtoaisi...

Nyt saa HAI-saappaita Islannistakin.

Progostick Failure-meikkipusseja

Viimeksi olin töissä noin kolmisen viikkoa sitten ja sen jälkeen onkin tapahtunut paljon. Kauppiattaret olivat muuttaneet esillepanoa melkoisesti uusien syystuotteiden saavuttua. Apuva, niin paljon lisää kuolattavaa jo ennestään tuttujen tavaroiden lisäksi. Mitä enemmän olen tuolla kaupalla ollut töissä, sitä paremmin mulle on ruvennut muodostumaan kuva siitä mitä haluaisin "isona" tehdä. Tai vaikken ihan tarkalleen osaakaan vielä unelmatyönkuvaa määritellä, haluaisin kovasti tehdä töitä designin parissa. Itsehän en ole mikään taiteilija tai muuten kovin innovatiivinen ihminen, mutta uskoisin jonkinlaisen designin markkinoinnin, esilletuomisen ja promoamisen olevan omille vahvuuksilleni sopiva alue.

Eero Aarnion Tuplakupla. Arvatkaa tekisikö mieleni käyttää palkka tuohon...

Lisää Eero Aarnion valaisimia.



4 comments:

  1. Minnna mieli saa tehdä vaikka mitaä :D Eri asia mihin meitin rahat riittää ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä, siksi laitoinkon että taas on kuolattavaa. Ei se sitä tarkoita että kaikkea tarvitsee hankkia itselleen.

      Delete
  2. Hyvä kun on vähän jo mielessä että millainen olisi SE duuni itselle. Sitten voi vähitellen pyrkiä sitä kohti ja tehä valintoja jotka edesauttaa sellaseen unelmaduuniin pääsemistä. Mä luulen että sä sopisit mainiosti tollaseen markkinointiin yms. kun vaikutat niin ulospäinsuuntautuneelta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Nyt vaan täytyisi päästä tekemää niitä valintoja!

      Delete