Wednesday, October 3, 2012

Meikkihöpölöpöä

Mä olen yksi niistä naisista, joka ei lähde lähestulkoon minnekään meikkaamatta. Nuorempana en oikeasti suostunut astumaan ovesta ulos ilman jonkin sortin pakkelikerrosta, nykyään se ei tuota sen suurempia ongelmia, mutta mielummin meikkaan. Yleensä sudin maalit naamaan jossain vaiheessa aamupäivää vaikka suunnitelmissa ei olisi muuta kuin hakea Viena tarhasta ja poiketa ehkä kaupassa. Mihinkään heimosotaan en ole ikinä lähdössä, meikkini pysyy niin arkena kuin juhlanakin hyvin neutraalina ja siistinä, pidän luonnollisista ja vaaleista sävyistä. Ainut mihin tykkään lisätä kunnolla volyymia on ripset, ei kuitenkaan mitään kamalia kökköripsiä kiitos.

Ajattelin höpötellä meikkauksesta, koska mä olen löytänyt maailman ihanimman meikkipohjan! Lily Lolon mineraalimeikit ovat mielettömän hyviä ja kaikenlisäksi edullisia. Mulla on ollut nuoresta pitäen hankala iho, punoittava, pintakuiva sekaiho ja helposti näppyyntyvä. Toki nyt teini-iän ohittaneena finniongelma ei ole enää kovin paha, mutta kyllä niitäkin silloin tällöin puhkeilee. Varsinkin jos käytän perinteistä meikkivoidetta. Lily Lolon mineraalimeikkijauhe on siitä erinomainen tuote, että mun iho voi paljon paremmin kun käytän sitä, ainakaan se ei millään lailla huononna ihon kuntoa, niinkuin olen perinteisten voidemeikkien kohdalla kokenut. Sitä voikin sutia naamaan joka päivä hyvällä omallatunnolla. Se ei tunnu iholla vaikka joutuisi sutimaan vähän enemmänkin kerroksia peittävyyttä kaipaaville alueille. Eikä se myöskään näytä pakkeloituneelta meikkikerrokselta. Ihana tuote!

Kuva: lilylolo.co.uk
Lily Loloa ei ainakaan täältä Islannista saa mistään kaupasta, vaan joudun turvautumaan netistä tilaamiseen. Heiltä voi myös tilata edullisia näytepakkauksia, jos joutuu arpomaan sävyjen välillä. Toimitus on nopea ja edullinen. Suosittelen todella kokeilemaan. Ennen Lily Lolon löytämistä ostin joka kerta aina uuden merkin meikin, on tullut kokeiltua halpoja ja kalliita, eikä mikään ole tuntunut "siltä oikealta". Lily Loloa kokeiltuani en ole enää halunnut mitään muuta, olen tullut etsintäni päähän :) Tää ei nyt sit ollut mikään mainospuhe tai -postaus, teki vaan mieli vinkata ja kertoa kokemuksistani, jos joku muukin sattuu painimaan meikkiongelmien parissa :)

6 comments:

  1. Mähän sanoin et tää on mahtavuutta!t.sanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä! Kiitos vaan, ilman sua etsisin vieläkin :D

      Delete
  2. Onneksi olkoon :D Mä oon niin onneton ton meikkaamisen kanssa mut aina välillä kiinnostais ostaa jotain tollasia laadukkaita juttuja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parasta tässä laatumeikissä on se, ettei se ole laatumeikin hintainen :D Hyvin kukkaroystavallista tavaraa. Mä kyllä puolestani kadehdin ihmisiä, jotka osaavat olla ilman meikkiä ja näyttävät luonnollisen raikkailta.

      Delete
  3. Just meinasin sanoa että hyvin mainostettu=D ehkä täytyy kokeilla;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, onhan tuo aika hehkutusta. Mutta kun oon oikeasti tyytyvainen :)

      Delete