Wednesday, December 14, 2011

Pikkujoululahjoja

Suomalainen ystäväni tuli tänään pienen poikansa kanssa kylään. Saga ja häntä vähän nuorempi poika tekivät kovasti tuttavuutta keskenään. Sagaa kiinnostaa muut lapset jo todella paljon. Kun tuli aika hakea vanhemmat lapset päiväkodeistaan, me tytöt mentiin vielä hetkeksi heille käymään. Saga ja Viena saivat joululahjatkin, jotka ystäväni on itse ommellut. Ja mä sain ruispaloja! Jes :)

Saga ja Elmeri tekemässä tuttavuutta.

Tytöt sai "pikkujoululahjat". Ystäväni on itse ommellut :)
 
Postin mukana on viimepäivinä tullut (paketoimattomia) ihania juttuja tytöille. Olen pahaa aavistamattomana avannut kuoret ja pahvilaatikot ja olettanut tietysti lahjojen olevan paketeissa, mutta ei... Ensin ajattelin, että voisin itse paketoida ja säästää kaiken jouluksi. Mutta tytöillehän se on ihan sama, niitä paketteja on varmasti ihan riittämiin joka tapauksessa. En vaan malttanut olla pukematta tuota yöpukua nyt jo Sagan päälle. Ja Viena saa huomenna kokeilla mekkoaan.

Sagalle Marimerkon yöpuku.

Otettiin heti käyttöön.

Ja Viena sai samantyylisen mekon. Huomenna kokeillaan.

Myös mammaa ja pabbia on muistettu suklaalla ja jouluteellä. Saatiin myös pari enkelikelloa, yksi perinteinen ja hauska Pikku Myy versio. Lisäksi yksi ihana tonttu-tyttö koriste sai itselleen uuden kodin meiltä. Ja tässä ei muuten ollut kaikki! Kerron huomenna lisää, kun olen ottanut kuvia :)




Myös mun vanhat huopatossut löysivät tiensä Islantiin. Tehdäänkö noita vielä? Ihanat!

2 comments:

  1. Teillähän on otettu oikein kunnon varaslähtö jouluun! Miten kaun kestää ja paljonko maksaa lentää Islantiin? Kysyit muuten mun kamerasta, mä sain canonin järkkärin. Mutta oon kuullut myös powershoteista että ovat hyviä, eiköhän ne kaikki pokkaritkin oo tänäpäivänä kuvanluudultaan huippuja, järkkäreillä pääsee vaan vähän kikkailemaan enemmän mitä mä en kyllä osaa, ja tuskin jaksan edes opetella.

    ReplyDelete
  2. Joo, tää joulukuu on yhtä suurta joulua :D Muakin kiinnostaa kylla jarkkarin hommaaminen joskus, mutta ekaksi haluan hyva pokkarin, joka kulkee aina mukana. Sit joskus kun on aikaa kikkailuun, haluan opetella järkkärin käyttöä :) Lento Islantiin Helsingistä on 3,5 tuntia, eli ei mikaan hirmu pitkä lento. Hinnat vaihtelee, mutta usein paasee n. 250 eurolla, meno-paluu siis. Valilla jopa edullisemmin.

    ReplyDelete