Monday, March 26, 2012

Valmista tuli!

Kirjoittelin jonkin aikaa sitten aloittaneeni virkkaamaan tilkkuja vilttiä varten. No nyt on yksi viltti valmis, tilkkuja tosin on vielä vaikka kuinka paljon käyttämättä. Kaikkien tilkkujen väriyhdistelmät eivät sitten loppujen lopuksia miellyttäneetkään minua, tyypillistä. Mutta enköhän minä niistä yli jääneistäkin jotain kyhäile. En itse asiassa ole tähän valmiiseen vilttiin mitenkään supertyytyväinen, olisi pitänyt sittenkin yhdistää palaset samalla värillä kuin uloin kerros, meni vähän kikkailuksi. Enkä myöskään suunnitellut kovin hyvin miten palaset yhdistäisin. Joten lopputulos on vähintäänkin sekametelisoppa. Mutta tulipahan saatettua ainakin yksi aloitettu käsityö loppuun saakka. Siitä olen ylpeä :)

7 comments:

  1. Replies
    1. No joo, olisihan tuosta hienommankin saanut. Mutta toi on mun eka viltti, joten ehkä ensi kerralla sit vähän hienompi :) Kiitokset kuitenkin :)

      Delete
  2. Sulle on tunnustus mun blogissa :)

    ReplyDelete
  3. Vau kuinka upea! Saispa itsekin jotain näin ihanaa aikaiseksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon :) Palaset itsessään valmistuvat nopeasti, mutta se kokoaminen ja päättely on aikamoista pakkopullaa, haha.

      Delete