Saturday, March 24, 2012

Urhelukerhoilua ja mekkokriiseilyä

Oltiin Vienan kanssa aamulla taas urheilukerhossa. Tällä kertaa oltiin ulkona leikkimässä, potkimassa palloa ja tehtiin jopa minivaellus kaakaon ja keksien luo. Hauskaa oli, mutta hittolainen että osasi taas tuulla! Vienalle ei omien sanojensa mukaan tullut kylmä, mutta mä olin ihan kohmeessa. Eli ei ollut mammalla tarpeeksi vaatetta päällä, harmi kun en omista pilkkihaalaria.






Tytöt menevät tänään anoppilaan hoitoon, Viena jää yöksi ja Sagakin meinaa kokeilla olla ensimmäistä kertaa yön poissa kotoa. Mutta me kyllä haetaan se heti kotiin, jos menee liian hankalaksi. En oikein tiedä mitä odottaa, voi olla että kaikki menee tosi hyvin, tai voi olla että se huutaa kurkku suorana pitkin yötä. Toivottavasti ei sentään. Me ollaan kuitenkin koko ajan lyhyen matkan päässä, niin voidaan koska tahansa hakea tyttö kotiin, jos tulee suru liiaksi puseroon. Eli ei kannata liikaa stressailla.

Mulla on vielä mekkokriisi tänään selvitettävänä, en ole vieläkään päättänyt mitä laittaisin päälle tämän iltaisiin Ágústin työpaikan vuosikekkereihin. Iik! Mä päätin jo kuukausi sitten minkä mekon aion laittaa, mutta ylläri ylläri, mieli muuttuikin viime hetkellä. "Ei tää ookaan kiva"... No enköhän minä tämänkin ongelman saa seuraavien tuntien aikana ratkottua :)

No comments:

Post a Comment