Saturday, July 14, 2012

Stelpukvöld

Eilen vietettiin mun luona tyttöjeniltaa. Grillattiin, syötiin, juotiin viiniä ja juoruiltiin. Aikamoisiksi youtube-bileiksi meni loppuillasta, eikä meinattu päästä millään liikkeelle kaupungille, kun koko ajan tuli mieleen lisää biisejä mitä pitäisi kuunnella. Illan playlistillä oli muun muassa Iron Maidenia, Röyksoppia, Lykke Litä ja Rolling Stonesia. Ai niin, kuunneltiinhan me jopa Teräsbetoniakin! Aika laajalla skaalalla mentiin siis :D Mulla ei muuten koskaan oo ollut täällä meillä illanviettovieraita niin, että Ágúst ja lapset on poissa. On meillä usein ollut tuttavapariskuntia grillailemassa ja syömässä, mutta ei näin että mä olisin päässyt viettämään ihan rauhassa aikaa (tyttö)kavereiden kanssa. Olipa kyllä mahtavan hauska ilta ja ihanaa kun oon tutustunut kivoihin ihmisiin. Liian pitkään on ollut sellainen tilanne, ettei mulla oikein ole ollut omia kavereita täällä. Mutta nyt on :)


4 comments:

  1. Hyviltä pirskeiltä kuulostaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli kylla, youtube-bileet "klikkar aldrei" :D

      Delete
  2. Hei kiitos vielä viimeisestä, oli huikean kiva ilta! :)

    ReplyDelete