Friday, January 20, 2012

Kirppislöytöjä

Käytiin tänään mun kaverin kanssa kirppiksellä. Mun toiveena oli tehdä jotain huonekalulöytöjä, mutta eikös se mene aina niin, että jos jotain lähtee etsimään löytää kaikkea muuta paitsi etsimäänsä. Niinpä tein muutaman edullisen leluhankinnan, ihan kuin niitä ei olisi jo tarpeeksi...

Pehmoinen keinuhevonen oli ihan pakko saada! Vai onko tuo edes hevonen, no joka tapauksessa suloinen kuin mikä.

Ajattelin, että Viena on jo ehkä kasvanut keinuhevosiästä ohi, mutta mitä vielä, tykkäsi kovin. Saga kun vähän kasvaa tulee varmaan riitaa.






Mulla on itselläni (edelleen) toivelistalla uusi kamera, mutta sitä joutuu nyt vielä jonkun aikaa odottelemaan. Päätinkin tänään vähän opiskella tota vanhaa kameraa, jos sillä pystyisi ottamaan edes vähän parempia kuvia. Pikkuisen säätöjä vaihtaen sai vähän parempaa jälkeä, tosin valovoima mun kamerassa on ihan surkea, salamaa joutuu käyttämään melkein koko ajan. Mä oon myös niin amatööri mitä kameroihin ja valokuvaukseen tulee, että joudun opettelemaan kaiken ihan alusta pitäen. Mua kuitenkin motivoi pikkuisen opiskelemaan jopa tolla vanhalla kameralla, koska mä inhoan p*skoja kuvia ja musta on inhottava suoltaa tänne blogiinkin kamalaa pikselipuuroa jatkuvasti. Mun mielestä noi kolme alla olevaa kuvaa on jo huomattavasti parempia kuin mun normaalit idioottiasetuksilla otetut kuvat :) Ei muuta kuin oikein hyvää viikonloppua kaikille!



2 comments:

  1. Tuo pehmokeinari on ihuna!!! ;) Hyvä että pääsi teille, kun ei meille saanut tulla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä kun se ei saanut tulla teille, niin mä sain sen :D Mustakin se on ihana, nätti vielä kaiken lisäksi.

      Delete