Wednesday, January 11, 2012

Substanssia!

Huomasin tuossa blogini statistiikkoja tarkistellessani ihmeellisen kävijämääräpompsahduksen. Siihen löytyikin hyvin äkkiä selitys, nimittäin Salamatkustajan blogista, josta sain hauskan substanssi-tunnustuksen. Tunnustuksen saajan kuuluu paljastaa kahdeksan satunnaista faktaa itsestä .


1. Olen joskus lapsellinen kiukuttelija.
2. Syön lähes joka päivä maustamatonta skyriä, johon sekoitan fariinisokeria ja (paljon) kermaa. Mmm.... taidanpa mennä heti jääkaapille!
3. Surffailen ihan liikaa nettikaupoissa ikkunaostoksilla ja teen toivelistoja ja ostoskoreja tuotteista, joita en kuitenkaan ikinä oikeasti osta. Huvit ne on oltava köyhälläkin.
4. Minulla oli supersyöppö amerikkalainen maastoauto. Kiinnyin siihen kuin perheenjäseneen ja kiukuttelen edelleen, koska jouduin järkisyistä hänestä luopumaan. Tämä liittyy kohtaan yksi.
5. Aloitan usein neulomaan tai virkkaamaan, mutten ikinä saa mitään valmiiksi. Kaapit ovat täynnä puoliksi tehtyjä pipoja, paidan alkuja, tilkkuja ja mitä lie muuta.
6. Luin ennen paljon. Esikoisen syntymän jälkeen olen lukenut noin viisi kirjaa. Tämä harmittaa minua.
7. En ole vielä päättänyt ketä aion äänestää pressanvaaleissa.
8. Minulla on kova ikävä kotikyläni S-Marketin valikoimia. Ja ylipäänsäkin suomalaisia ruokakauppoja.

Laitan tunnustuksen eteenpäin Liikunnanvihaajalle sekä Mm:lle.

4 comments:

  1. Jes Sibbos varuboden vai mikälie. Siellä on muuten nykyään abc tankkauspiste, oo! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, Nikkilähän oikein kasvaa ja kehittyy kun lisää bensiksiä ilmaantuu :D Ei oo enää "esson" monopolia.

      Delete