Wednesday, February 8, 2012

Löytö!

Tuli kävästyä taas kirppiksellä ja pakko tulla tännekin hihkumaan koska tein niin hienon löydön! Käteeni osui kaunis kukkakuvioitu vanha ja kulunut lautanen ja siinä oli jotain tuttua. Katsoin lautasen pohjaan ja siellä luki "Arabia made in Finland". Heti hiffasin, että olen joskus omistanut samaa sarjaa Arabian teekuppeja asetteineen neljä kappaletta. En nyt just muista niiden kohtaloa, harmi.... Tästä lautasesta pulitin noin euron. Eli en mitään! Ei mulla tosin oo hajuakaan onko mulla tolle lautaselle mitään käyttöä, mutta jostain syystä se vaan oli saatava. Ihanan kartanoromanttinen kuvio ja sopivasti kulunut. Eiks oo ihan ookoo olla vähän shopholisti, jos ostokset on tätä hintaluokkaa? :)


6 comments:

  1. todella kaunis toi lautanen mummilla on tätä settiä huima määrä :) todella kaunista sekä kupit lautaset ja sit löytyy mun mielest vielä sokeri,ja kerma kupit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noniin, rupees hieroo kauppoja mummin kanssa, niin mä ostan sit sulta :D Ei varmaan mummi raaski myydä, en minäkään möisi :)

      Delete
    2. ahahah ehkä mä perin ne kun mummi kupsahtaa en usko et ennen sitä saan mitään D

      Delete
    3. en minäkään kyllä luopuisi jos olisin mummisi :) satutko muuten tietamaan tuon sarjan nimea?

      Delete
  2. mullakin noita kuppeja. Ihana. -kade- :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä olin ihan kokonaan unohtanut ton sarjan, ja nyt harmittaa vietavasti kun ne kupit on jossain, enkä tiedä missä. Vai olisinkohan jopa myynyt ne. No taytyy toivoa etta Islannista löytyisi lisaa :) Ja pilkkahintaan kiitos!

      Delete