Tuesday, February 7, 2012

Minut on lahjottu

Tänään tuli postissa paketti mun vanhemmilta. Mun äiti oli ostanut mulle synttärilahjaksi aivan ihanan Noa Noan villatakin, jota himoitsin joskus ennen joulua! En osannut yhtään odottaa. Niin kiva saada välillä lahjaksi oikea paketti, eikä "vaan" rahaa. Älkää ymmärtäkö väärin, olen tietysti kovin kiitollinen rahasta, se on aina tarpeeseen. Mutta usein lahjarahat tulee käytettyä ruokaostoksiin ja bensaan. Tosin tänä vuonna olin fiksu ja hankin sen syöttötuolin minkä halusin. Villatakki ei ollut päivän ainoa mukava yllätys, tapasin nimittäin pitkästä aikaa Ágústin toisen siskon ja sain myös häneltä synttärilahjan. Islantilaisen Sóley-merkkisen kuorintavoiteen. Mä rakastan kaikkia kauneudenhoitotuotteita, purkkeja ja purnukoita, usein vaan en raaski itse ostaa mitään Niveaa kalliimpaa, joten ne ovat ihania lahjoja. Ja mikä parasta Sóley-merkin tuotteet ovat luonnonmukaisia ja niissä on käytetty islantilaisia yrttejä. En malta odottaa, että pääsen kuorimaan naamaani!



2 comments:

  1. Tuli mieleen sun kommentti vuosia sitten; Ihminen pärjää ilman ruokaa monta päivää, mutta ilman hiuslakkaa ei päivääkään!
    Niin samaa mieltä...

    Tea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aivan totta! On se hienoa, että me naiset osataan priorisoida :)

      Delete