Sunday, February 12, 2012

Viikonlopun muita touhuja

Meidän viikonloppu on mennyt mukavasti, on ollut sopivasti ohjelmaa, mutta silti myös aikaa olla vaan kotona rauhassa ja touhuta kuka mitäkin.

Eilen käytiin anoppilassa syömässä, siellä oli Ágústin äidin puolelta vähän enemmänkin sukua kyläilemässä. Mä intouduin taas poseeraamaan, tekee jostain syystä mieli aina ottaa kuvia kun oon laittanut ylleni oikeat vaatteet. Se on kuulkaas juhlan paikka, kun kotiäiti vetää yllensä jotain muutakin kuin collegehousut ja vanhan t-paidan :D Joten kyllä nämä harvinaiset hetket kannattaa tallentaa jälkipolville todisteiksi.

Viikon mummotyyli! Pusero on jostain vintage-liikkeestä,  vois yhtä hyvin olla vaikka oman mummin vaatekaapista. Mä tykkään pukeutua välillä mummomaisesti. Mun jalat ei muuten oikeasti ole noin lyhyet, eihän?! Huono kuvaaja ja kamera ;D (Mallissahan ei todellakaan ole mitään vikaa)

Viena illallisen kimpussa....

... ja jälkiruoaksi tietysti jäätelöä.

Tänään mentiin mun kaverin pojan 3-vuotissynttäreille, joten ei jäänyt herkuttelut tuohon yhteen jäätelöön tän viikonlopun osalta. Kysyin eilen Vienalta, etta mitä hän haluaa antaa kaverilleen synttärilahjaksi ja yhtään miettimättä tuli selkeä vastaus: Kirjan! Tiesin, että synttärisankari on hulluna autoihin, joten kävin ostamassa Disneyn Cars-leffaan pohjautuvan kirjan. Tais olla sankari mielissään :)

Perhepotretti. Näitä ei muuten ole montaa, vielä kun saataisiin joskus kuva missä Molikin olisi mukana. 
Viena oli ensimmäisenä pöydän ääressä istumassa ja odottamassa kakkua. Äitiinsä tullut sokeriporsas.

Saga täydessä touhussa.

Viena sai synttäreiltä mukaansa ilmapallon, eipä mennyt kauaa kunnes se oli puhki. Mutta sekin vaan onneksi nauratti :)


2 comments:

  1. mä oon kertakaikkisen rakastunut sun blogiin! sun tyttäret on ihania, ja sinäkin vaikutat todella mukavalta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kommentti! Tulinpa hyvalle mielelle, kiitos tosi paljon. Ja oikein mukavaa viikonloppua! :)

      Delete