Monday, November 28, 2011

Koristelua

Oon parin viimepäivän aikana yrittänyt vähän koristella kotia joulukuntoon. Aika simppelillä meiningillä mennään meillä tänä vuonna. Mulla ei ole kauheasti joulukoristeita, koska en ole Suomesta mitään tuonut, enkä ole täälläkään kauheasti uusia hankkinut. Olen myöskin päättänyt, että tänä jouluna en osta kuormittain uutta muovikrääsää. Jos jotain hankin, niin sen pitää olla jotain mistä ihan oikeasti tykkään ja jota haluan katsella vuosia.

Poltan punaisia kynttilöitä ainoastaan jouluisin.

Kietaisin punaista silkkinauhaa korien ympärille piristämään ilmettä. Maljakossa sitä paljon puhuttua muovikrääsää :P

Tää nyt ei varsinaisesti ole edes joulukoristelua, mutta silkkinauhaa myös lasipurkin ympärillä.

Lisää punaisia kynttilöitä :)

Vienalle tein tollaisen hässäkän. Oli muuten tosi tyytyväinen tyttö kun sai ihka oman koristeen :)


Viritin myös valot tänään olohuoneen isoon ikkunaan. Virhe. Käytin siihen hommaan tunnin tai kaksi, vain ja ainoastaan todetakseni, etten tykkää niistä. Valot ovat siniset ja ajattelin että ne sopisivat hyvin, koska naapureillakin on siniset valot ikkunoissa. Mutta noi on jotenkin liian kirkkaat ja häikäisee, joten täytyy ottaa huomenna pois. Ehkä oon vaan ahkera polttamaan kynttilöitä ikkunalaudalla, unohdan noi valosysteemit tältä vuodelta, kun ei ne nyt vaan halua tehdä mun kanssa yhteistyötä (kerroin aiemmin miten kävi itse tekemäni valokranssin kanssa).

No comments:

Post a Comment