Wednesday, November 30, 2011

Kuumeilua

Tänään mulla on ollut kotona harvinaisen pirteä ja hyväntuulinen kuumeinen lapsi. Aamulla musta tuntui ihan kuin Viena olisi ollut vähän lämmin, ja kuumettahan sillä oli, joten ei tietenkään mennyt päiväkotiin. Ihmeellisiä noi lapset kuinka ne kuitenkin jaksaa ja haluaa leikkiä vaikka olisivat kipeitä. Itselläni jos nousee vähänkin lämpö, oon tyystin poissa pelistä. Saga on ainakin vielä toistaiseksi terve, vähän nuhaa, mutta eikös se kuulu vuodenaikaan. Toivottavasti säästyisi kuumeelta.

Käytiin iltapäivällä Ágústin kanssa mun kovasti rakastamassani Bónuksessa. Se ei pettänyt taaskaan! Täysi kaaos päällä jo parkkipaikalla. Eikä sisällä kaupassa olleet asiat sen paremmin. Mutta tällä kertaa mulla ei mennyt hermot kertaakaan, olin jo etukäteen varautunut pahimpaan ja päätin ottaa rauhallisesti. Se kannatti, koska mitään traumoja ei jäänyt.

Illalla menin Molin kanssa lenkille, kun tytöt olivat menneet nukkumaan. Oli mukavaa käydä ulkoilemassa kun olin ollut melkein koko päivän sisällä, muutenkin mulle on tosi tärkeää viettää hetki yksinään hiljaisuudessa. Pakkaslumi natisi kivasti jaloissa ja ilma oli kirpeä ja tyyni. Sopivan kylmä niin, että posket ja nenä punehtui. Ihana talvisää, tätä lisää kiitos!

Kuva meidän "upeasta" jouluvalaistuksesta. Jos tosta pikselipuurosta nyt jotain tolkkua saa.

No comments:

Post a Comment