Tuesday, November 15, 2011

Luistelua lauantaina

Lauantaina me jätettiin tytöt muutamaksi tunniksi mummolaan ja lähdettiin yhdessä luistelemaan. Meidän vanhempienkin on hyvä joskus tehdä yhdessä jotain ilman lapsia. Mun täytyy myöntää, että me ollaan oltu ihan liian huonoja yhteisen ajan järjestämisessä.

Siitä on melkein viisi vuotta kun olen viimeksi luistellut ja Ágústilla noin kymmenen vuotta. Mä luistelin kersana melko paljon, pelasin jopa jääkiekkoa vissiin yhden talven, hehe. Se olikin loistava ura :D Ekat viisi minuuttia oli vähän haparointia, mut sen jälkeen viiletinkin jo kenttää ympäri, ihan kuin olisin ollut luistelemassa viimeksi eilen. Tuli tosi hyvä fiilis kun en ollutkaan unohtanut miten luistellaan, niinkuin pelkäsin. Ja mikä parasta, kerrankin olin jossain parempi kuin Ágúst!

Valitettavasti ei saatu luistelureissua oikein ikuistettua kuviksi, kamera kun vetelee viimeisiään. Sillä ei oikeasti saa otettua kuvia enää kuin kirkkaassa päivänvalossa. Ja se kuvan ottaminen kestää ikuisuuden ja jos kohde sattuu liikahtamaan, kamera ei vaan suostu ottamaan kuvaa. On mulla sentään yksi kuva Ágústista.


Luistelemisen jälkeen käytiin yhdessä kahvilla, ihan kaksin. Oli tosi mukavaa tehdä jotain yhdessä, ja sen jälkeen oli myös kiva mennä takaisin tyttöjen luo. Molemmat olivat olleet tosi kilttejä ja hyväntuulisia. Täytyisi ottaa tavaksi järjestää jotain yhteistä tekemistä vaikka kerran viikossa. Ei sen tarvitse olla mitään suurta ja ylellistä, vaikka vaan yhdessä uimaan, kävelylle, kahville, tai elokuviin. Suosittelen!

No comments:

Post a Comment