Friday, November 4, 2011

Tytöt mekoissaan

Saga on tällä viikolla oppinut kunnolla kääntymään vatsalleen itse. Tänään se on ähissyt ja puhissut kun on yrittänyt kääntyä takaisin selälleen, melkein jo onnistuu, loppusilaus vaan puuttuu. Liikkeellekin on kova yritys ja tahto. Ei varmaan mee kauaa kun Saga lähtee ryömimään. Sitten ei toiminta lopu tässä huushollissa.

Kävin Vienan kanssa lähikaupassa kävellen ja tajusin yhtäkkiä kuinka paljon siitä on jo seuraa. Viena istui rattaissa naama muhun päin ja höpötettiin koko matka. Tylsää olis ollut jos yksin olisin joutunut menemään. Uskomaton muutos on tapahtunut viimeisien kuukausien aikana. Tosi hauska huomata kuinka voin jo jutella oman pienen tyttäreni (vastahan se oli vauva!) kanssa ja se vastailee ja kertoo juttuja kun kyselen. Mun täytyy vaan muistaa puhua suomea, välillä se meinaa unohtua, koska Viena enimmäkseen puhuu islantia. Viena ymmärtää kyllä suomea täysin ja käyttää joitain sanoja myös. Muttei ihan vielä osaa erotella, kenen kanssa puhutaan mitäkin kieltä. Kaikki aikanaan.

Tässä vähän kuvia, mitä on tullut räpsittyä tänään :) Eikö olekin söpöt mekot tytöillä!
















4 comments:

  1. Onko susta tullut nyt jo niin taitava et puhut islantia? WAU! Mitä puhut Augustin kanssa?

    ReplyDelete
  2. Kyllä mä ihan sujuvasti puhun :) En täydellisesti, mutta riittävän hyvin ja koko ajanhan sitä oppii uutta. Ágústin kanssa puhutaan aika paljon islantia, mä välillä vähän englantia, se on kuitenkin mulle vielä vahvempi kieli. Mut Ágúst puhuu enimmäkseen islantia. Sehän mua vähän sekottaakin, kun pitäis koko ajan vaihdella kieltä, hah.

    ReplyDelete
  3. On hienot mekot, tytöt on niin samannäköisiä! Miten ne mekot onkin niin ihania, itekin sain just hm tilaamani mekon tytölle mut se on vasta kokoa 86
    Onneks asun sen verran kaukana kaupoista että ei tuu niissä liikaa juostua, muuten niitä mekkoja olis tuplasti enemmän
    Sen lisäks että ne on söpöjä niin aika hyviä nyt kun neiti ryömii, kylmä lattia niin on sitten tuplasti lämmikettä mahalle kun on body+mekko päällä
    Kumma muuten ettei siellä oo hm, eiks täältäkään saa sit mitenkään tilattua sinne?

    ReplyDelete
  4. Mä oon vaan tilannut mun isän nimellä kun ne on ollut tulossa tänne tms. Ja jos tänne tilaa suoraan jotain ulkomailta, kaikesta joutuu maksamaan verot/tullit ja muut maksut. Et sit ei ookaan enaa halpaa. Ja kun H&M:lla ei ole toimintaa taalla, niin niilla ei ole myöskaan nettikauppaa joka toimittaisi suoraan tanne.

    Mäkin oon nyt yrittanyt vahan valtella kauppoja... Ihan liian paljon tulee ostiskeltua tytöille seka itselle vaatteita mita ei tarvi. Kivahan se on kun on mekkoja ja muuta, mutta rajansa kaikella :) Kaupoissa vaan se kiusaus on usein liian suuri. Joten parempi olla menematta!

    ReplyDelete